תפריט

תגיד לי איזה קפה אתה שותה ואני אגיד לך מי אתה. כך פחות או יותר מאובחנים אניני הטעם של עולם הקפה, ולרוב האנינים האלה כבר לא מתאים להכין קפה מקומקום רותח, לא, הם רוצים אותו רותח בקצב של מכונות הקפה האיטלקיות, המשובחות של מכונת האספרסו, עם פולי קפה שנטחנו קודם על ידם, מודדים בדיוק על הגרם את ה-7 גרם של האספרסו, מריחים, נותנים לזה איזה הקצפה קטנה בקיטור, והנה טעם גן עדן מושלם.

קפה הוא משהו מאוד אישי שמתאים לשתות אותו לאורך כל היום - הוא בא טוב עם הפסקה, עם איזו נינוחות, שיחה טובה, ספר, מחשבה. זה לא משקה ששותים כי צמאים, זה לא משקה ששותים כי אין את מה שאוהבים, זה המשקה שאוהבים, וזה המשקה שמעדיפים ומעטים מאוד הם האנשים שלא אוהבים קפה, ויש להם את ה"קפה" המיוחד שלהם.

יש כמובן הבדל בין הסוגים השונים הקיימים ואניני הטעם האמיתיים יודעים יפה מאוד להבחין בין טעמו של כל אחד אחד לטעמו של אחר, זה עניין של דקויות, של אהבה גדולה מאוד לקפה שגורמת לטועם להבין בו כמעט כמו שיינן מבין ביין.
 

לא מדובר בעוד סתם טרנד חולף

מכונות  ופולי קפה ידועים ופופולאריים בעולם לרוב מאיטליה, ערש שתיית הקפה. אחרי שבצרפת המציאו את המילה אספרסו באיטליה שותים אותו, עשוי עם מכונות משובחות.

את מכונות הקפה ניתן למצוא היחום אינטגרלים בתוך ארון, כן ניתן לרכוש מכונות קפה עם פיית הקצפה אוטומטיות, כולל צג דיגיטלי אלגנטיות למראה בשחור, נירוסטה או כסף. בנוסף למכונות ניתן לרכוש היום למקפידים, מטחנות מיוחדות שטוחנות את הפולים על המקום והם לא מתפשרים על פחות מזה, כי הם טוענים שבהחלט יש טעם שונה לקפה עם פולים שנטחנו אתמול או ממש כרגע. זה קשור לטריות, אבל גם לארומה. לאוהבי טעם הפילטר יש מבחר גדול של פרקולטורים בצבעים של שחור, אדום או לבן, מעוצבים ויפים למראה עם קיבולת של עד 15 כוסות.

כל המכונות היום הן חצי אוטומטיות או אוטומטיות, ויש להן גם מקציף חלב שגם והא עובד על קיטור. בעבר היו רק מכונות ידניות, אולם היום במכונות  האוטומטיות כל מה שצריך לעשות בשביל לשתות ספל קפה מעולה, זה ללחוץ על כפתור והמכונה עושה הכול בשבילך. בנוסף במכונות אלה ניתן להכין גם קפוצ'ינו או מקיאטו המבוססים על אספרסו.