תפריט

מייבש כביסה - לא רק אוויר חם

עד כמה שידוע מייבש הכביסה החשמלי הראשון נחשף בשנת 1915 , ומאז ניתן לומר נכנסו המון חידושים והמצאות לתחום מייבשי הכביסה, אבל עדיין כולם עושים את מה שעשה הראשון בדרכו הצנועה והעתיקה... לייבש את הכביסה.

מייבש הכביסה מזכיר בצורתו את מכונות הכביסה - יש לו דלת חזיתית מזכוכית עבה (ולעיתים גם אטומה) שעליה מורכב מנגנון עצירה ופתיחה של הדלת מפסיקה את פעולתו של המייבש.
לכל מייבש בדרך כלל מאותו מבנה: תוף, דלת, מנוע ומאוורר. לתוך התוף מכניסים את הבגדים רטובים, הדלת נועלת את המייבש, המנוע החשמלי מחובר לחלק התחתון של המייבש ובאמצעות רצועה על התוף, מתקבלת תנועה סיבובית במהלכה המאוורר הנמצא בחלקו האחורי של המנוע מזרים אוויר שתחילה הוא קר ולאחר מכן הופך לחם וחודר מבעד לחורים שבתוף, וכך בעצם מייבש את הבגדים.
 
אחת הבעיות הידועות של מייבשי הכביסה הייתה שכל בגד יצא יבש אבל חלקם יבשים מדי עד כדי כך שהתכווצו או התקמטו ודרשו גיהוץ. באמצעות התאמת התוכניות לפריטי הביגוד מתקבלת תוצאה נכונה ומושלמת לכל אריג. ישנן גם מייבשי כביסה עם 11 תוכניות ייבוש בחלוקה הזו: כותנה, מינימום גיהוץ, צמר, אקספרס, גימור משי, בגדי ספורט, ג'ינסים, החלקה עדינה, מעילים וג'קטים ועוד.
 
המגמה של מייבשים ומוצרי החשמל החדשים בכלל !
אין ספק כי המגמה ביצור מוצרי החשמל החדשים הולכת לכיוונים של: חיסכון באנרגיה ונוחות שימוש מקסימלית. בעידן בו אתה יכול לשבת מול המחשב, לגלוש באינטרנט להזמין טיסה לחו"ל, לקנות מוצרי חשמל שונים בקלות ולעשות שופינג בגדים, מיישרות כל הטכנולוגיות קו ומחדירות למוצרי החשמל חידושים והמצאות שלא נופלים מטכנולוגיות ההייטק של העולם הדיגיטלי.

קיומן של תוכניות ייבוש ייעודיות במייבשי הכביסה לצד יכולת הפעלה דרך נייד ועד למערכת אישית של איתור ופיתרון תקלות הופכת את המוצרים הללו למוצרים ידידותיים למשתמש, הן ברמת השימוש וניצול הטכנולוגיה שלהם ועד ברמת הספציפיקציה שלהם. אם עד לפני 5 שנים חשבנו שמייבש צריך רק לייבש, עכשיו אנחנו רוצים שהוא גם יאפשר לנו לבחור את עוצמת ומשך זמן הייבוש, שיתאים את זה לבגדים שלנו, שיעבוד נכון ובחסכוניות ושאם ניתקע איתו, נדע מה לעשות איתו כמה שיותר מהר ובמינימום זמן. אין ספק כי מייבשי הכביסה החדשים זה המילה האחרונה בטכנולוגיה שכל מה שחשבנו שהיא צריכה זה רק אוויר חם...