תפריט

מדוע מאוורר נחוץ בכל קיץ גם כיום?

בבתים רבים היום בארץ מותקנים להם מגוון מזגנים אבל ברוב המקרים ליד המזגן עומד או יושב לו מאוורר על כל חשבון שלא יבוא, כי עם כל הכבוד לעוצמת ויכולת המזגנים לצנן אותנו בחום הכבד של ארץ ישראל החמה והטובה, הרי שאת חשבונות החשמל משלם גם זה שהפעיל את המזגן ואז הוא בטוח יתחיל להזיע...

נכון שישנה היום מגמה בייצור המזגנים לחסוך בחשמל, ושאנשים גם עושים את החשבונות שלהם, אבל עדיין יש אנשים רבים שמטעמי חיסכון ואפילו מטעמי העדפה משתמשים גם במאוורר, או רק במאוורר.

לאוויר נקי ובריא

אוויר שיוצא ממאוורר הוא לטעמם של אלה שמעדיפים אותו יותר טבעי, פחות לחוץ, פחות קר, יותר נעים ויש כאלה שהפעלת המזגן הראשונה עליהם גורמת להם לחלות. יש משהו בקור המקפיא הזה שהוא מאוד מבורך בימי חמסין שעושה לאנשים רגישים במיוחד, כאבי ראש, חולי ותפיסות בצוואר.

אם רוצים לבצע התאמה של מוצרים לקהלי יעד ניתן לומר שרוב דגמי המאווררים מתאימים לפילוח הבא: קשישים שלרוב אם ישהו ארוכות ליד מזגן קרוב לוודאי שיצטננו ויחלו (מערכת חיסונית חלשה), כנ"ל לגבי תינוקות וילדים שכל טיפת אוויר קר עושה להם אפצ'י ומזגן לא תמיד בריא להם, וגם לאנשים שלא ממש סובלים מחום ומאוורר מספיק להם, גם חסכוני וגם האוויר שיוצא ממנו יותר טבעי להם.
 
ניתן לומר כי מוצרי המאוורר הם מהמוצרים הכי פחות מפותחים במודל הראשוני שלהם - המאווררים של היום, עובדים פחות או יותר כמו הסטאר הראשון בארץ, יש להם טיימר משפסיק את האוורור שלהם אוטומטית, ניתן לרכוש אותם בגבהים ובדגמים שונים. יש מאווררים יש להם מערכת להבים כפולה וגם ייעודית כמו: משב רוח רגיל, טבעי וכזה שמתאים לשינה. ויש גם שכלול בנושא של תנועות האוורור שמצאו שבזווית מסוימת הן מאווררות יותר טוב. כל מה שנשאר עכשיו זה לחכות לקיץ, ללחוץ על הכפתור ולקוות שהחמסין הזה יתפוס אתכם ליד המאוורר.