תפריט

מקפיא נפרד מיוחד - למה בעצם?

על מנת להבין מדוע אנשים משתמשים היום יותר במקפיא מאשר בעבר, צריך להסתכל על שני תהליכים שקרו במקביל:
הראשון, עלייה בצריכת המזון, בין היתר צריכת מזון קפוא, החל מבשרים, דגים וכן ירקות קפואים. אלא דורשים שימור בהקפאה ייחודית. מאחר ולא ניתן להכיל את הכל במקפיא המקרר, מעדיפים אנשים להשתמש במקפיא חיצוני שממוקם במטבח או במרפסת השירות. התהליך השני שהתרחש במקביל היא עלייה ברמת החיים, מה שאיפשר לרכוש מקפיא לבית, במיוחד כשמחירי מוצרי החשמל ככלל ירדו במהלך השנים.

הדגמים המובילים
כפי שאתם יכולים לראות, כמעט כל החברות המובילות כיום, דואגות למכור מקפיאים מסוגים שונים. חברות כמו בוש, סימנס, bekocrown וחברות אחרות, מוכרות מקפיאים מסוגים וגדלים שונים, כאשר אחת לשנה-שנתיים הן מוציאות דגמים חדשים שמתאימים למטבחים ביתיים וכן למטבחים מסחריים.

כאשר אתם מחפשים דגם למטבח שלכם, מומלץ מאוד לא לחפש דגם של חברה ספציפית אלא לבחון מספר דגמים של כמה חברות, כאשר נקודות המשקל עליהם אתם צריכים לשים דגש הן, עיצוב המכשירים, האמינות שלהם ויכולת התפעול. 

סגנונות העיצוב הבולטים
אנחנו יכולים לראות מספר סגנונות עיצוב של מקפיאים. עיצוב מלבני , זה העיצוב הקלאסי של מקפיא, מזכיר במראה שלו מיני בר או מקרר קטן. מדובר על מקפיא עם 4-5 מדפים בהם ניתן לשים מזון קפוא.

סגנון עיצוב אחר שאנחנו רואים יותר ויותר כיום, הוא מקפיא עומד. מדובר על מקפיא כמעט בגודל של מקרר אך הרבה יותר רזה ממנו, מתאים לבתים שיש בו הרבה דיירים ויש צורך לאכלס בו הרבה קופסאות ושקיות של מזון קפוא. הבעיה שמדובר במקפיא שתופס מקום במטבח או בכל מקום שמציבים אותו. יתרון של מקפיא זה, שבניגוד למקפיא קטן, מלבד מדפים יש בו גם מגירות.