תפריט

 מותג היוקרה באוקנכט חוזר לישראל אחר 4 שנות חופשה, והפעם תחת היבואן ניופאן אשר בחר בו להיות מותג היוקרה הראשי של החברה.
חברת באוכנכט הוקמה בשנת 1919 בעיר Tailfingen בגרמניה כיצרן מוצרי חשמל קטן אשר ייצרו מגוון מצומצם של מורי חשמל כגון תנורים, מקררים, מדיחים ומכונות כביסה.
 
מאז ועד לשנת 2011 חברת BAUKNECHT נשארה בשוק האירופאי ובשנת 2012 החברה יצאה לשווקים חדשים עם אולם תצוגה מתקדם בהונג קונג שהפך לסמל סטטוס מקומי בבירת הטכנולוגיה העולמית.
 

המסע של באוקנכנט:
 

בין השנים 1960 – 1980 החברה הציגה שלל פיתוחים טכנולוגיות במוצרי החשמל הביתיים אשר הפכו עם השנים לסטנדרט בתעשייה.
1966- מקפיא בעל יחידות קירור
1969- מאוורר טורבו אקטיבי ומיקרוגל מובנה בתנורי אפייה
1973- מייבש הכביסה
1974- המיקרוגל השולחני
1977 – תנור גריל
1981 – מקרר משולב מקפיא NO FROST
 

הראשונים שחושבים על איכות הסביבה:
 

כבר בשנת 1986 חברת באוקנכט שמה לדגש את נושא צריכת האנרגיה והחלה למצוא פתרונות וחידושים בתחום הדירוג האנרגטי של מוצרי החשמל לרבות צריכת מים נמוכה וצריכת חשמל נמוכה ואפקטיבית יותר. מבין החידושים המוכרים יותר ניתן היה להתרשם משימוש בחיישנים דינמיים למדידת כמות המים הנצרכת במכונות הכביסה והמדיחים, וחיישני טמפרטורה במקררים, מקפיאים ותנורים.
 
כיום מותג היוקרה הגרמני מוביל בתחום מוצרי החשמל לבית עקב חשיבה אוונגרדית בתחום העיצוב, הטכנולוגיה ואיכות השימוש. מוצרי החשמל של באוכנכט עומדים בתקן האירופי המחמיר ביותר; תקן ה-TUV אשר מחייב על סדרת המוצרים שמייצרת החברה לעבור בדיקות מקיפות משלב התכנון ועד לשלב הייצור כולל הפעלה מדגמית של מוצרים במשך 2,500 מחזורי הפעלה לצורך בדיקות איכות.
 
נוסף על עליונות באיכות ואמינות הייצור, מוצרי החשמל של באוקנכט זוכים בתערוכות עיצוב מובילות כגון REDDOT אשר העניקה פרס לעיצוב המקורי ביותר למכונות הכביסה של החברה.
 
קניית מוצר איכותי לא תהיה שלמה מבלי גיבוי של יבואן איכותי. ניופאן בהחלט עונה על הדרישות בתור היבואן הרשמי המעניק שירות ותמיכה למוצרי באוכנכט.
כיום מוצרי Bauknecht משווקים ב-למעלה מ-30 מדינות ברחבי העולם וזוכים לתשבחות בכל המדינות, המוצרים עצמם מיוצרים ומורכבים בין היתר באיטליה תחת ההשגחה הקפדנית של מכון התקנים TUV המוודא כי המוצר שיגיע אליכם יהיה לא פחות ממושלם.
 
אם עד היום השוק בישראל הציע מגוון מצומצם של מוצרי חשמל איכותיים, ניופאן טרפה את הקלפים בזכות ההחזרה לישראל של מותג היוקרה באוכנכט המציע טכנולוגיות חדישות ורמת איכות ואמינות שלא הייתה קיימת עד היום בישראל.

למידע נוסף אודות מוצרי באוקנכט צרו איתנו קשר ונציגנו ישמח לסייע לכם בכל שאלה ובקשה, ניתן לצפות במוצרים המותג בקישורים הבאים:

מכונות כביסה באוקנכט
מדיחי כלים באוקנכט
מייבשי כביסה באוכנכט