תפריט

החידושים המרכזיים בעולם המזגנים העיליים

במזג האוויר והאקלים הישראלי החמים במיוחד, במיוחד בעונות הקיץ הלוהטות, רובנו אם לא כולנו בעצם פשוט לא יכולים להסתדר בלי מזגן. השאלה היא המרכזית שעולה בכל עת היא איזה מזגן עדיף ועושה הכי טובה את העבודה -  מזגן רצפה, מזגן מרכזי או מזגן עילי. אנחנו רוצים להמליץ לכם בחום, וכן גם בקור, על מזגן העילי.

בשנים האחרונות כל עולם מיזוג האוויר עובר שינויים לא מעטים שמתבטאים בעיקר במפרט של המזגנים והן במבנה ובעיצוב שלהם. המזגנים הפכו להיות הרבה יותר ידידותיים לסביבה, לא רק במובן "הירוק" של המילה, אלא גם בכל הקשור לעיצוב. זה נכון ורלוונטי כמובן בשני האלמנטים גם כן בכל הנוגע למרבית דגמי המזגן העילי וזה רק חלק קטן מהחידושים בתחום:

1. בין החידושים המרכזיים והבולטים נחשף לריבוי וגיוון של עיצובים שונים. מדובר על דגמים שמגיעים בצבעים ובצורות שונות, כאלה שיכולים להשתלב הרבה יותר יפה ונוח בחלל החדר, בלי להפריע לעיצוב הכולל של המקום.

2. חידוש נוסף בתחום מגיע ברמת המפרט של הדגמים. כיום מרבית המזגנים העיליים מיוצרים עם עוצמה רבה יותר (משמע כוחות סוס גדולים) יותר מאשר בעבר. כך ניתן למצוא מזגנים עם 3 ו-4 כוח סוס, אשר יכולים לעבוד בחללים גדולים מאוד.

3. חידוש חשוב הוא ברמת צריכת האנרגיה הפחותה, מה שעוזר לחסכון בצריכת החשמל, ולעבוד בצורה הרבה יותר יעילה של המזגן לאורך זמן (מה שמפחית את הבלאי שלו).

4. לבסוף כדאי שנציין את יכולות השליטה על המזגן  - אנחנו יכולים למצוא היום יכולות שליטה שלא היו בעבר, טיימר שמאפשר הפעלת מזגן בשעות מסוימות, כיבוי והדלקה אוטומטיים, שינוי מצב התריסים, החלפה אוטומטית של מצב עבודה בעונות מעבר ועוד.

מזמינים אתכם להתרשם מקטלוג המזגנים העיליים החדש והנרחב שבאתר.