תפריט

5 טיפים חשובים שכדאי לדעת לפני שקונים מזגן

לא צריך להיות ישראלי מלידה או לגור בישראל תקופה ארוכה בשביל לדעת שבלי מזגן בבית או במשרד, קשה מאוד להתנהל בצורה חופשית. אך כיצד נדע לבחור את המזגן המתאים ביותר עבורנו, לצרכים ולשגרת החיים שלנו?

ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם בסוגיה החמה:

1. ראשית חשוב לבדוק את גודל החדר בו אתם רוצים להרכיב את המזגן, על מנת לדעת כמה כוחות סוס אתם צריכים, ואיזה גודל מזגן מתאים לכם.

2.  כמה חלונות יש בחדר ולאן הם פונים? ייתכן מאוד שאם יש שני חלונות, אשר פונים לכיוון מערב-צפון, אתם יכולים לרכוש מזגן פחות חזק, כי במרבית ימות השנה תיהנו מבריזה טבעית.  

3. אם אין מזגן במשרד או בבית, מוטב לחשוב על רכישת מזגן מיני מרכזי, במידה ואפשרי להתקין אותו בשלב הזה, ולא למהר לרכוש מזגן יחידני.

4. כל מזגן שאתם שוקלים לרכוש מומלץ לבדוק היטב מהי רמת צריכה החשמל שלו - ככל שהרמה יותר נמוכה, כך תחסכו בעלויות. תזכרו, שמלבד העלות הראשונית של רכישת מזגן והתקנתו, יש עלויות שוטפות של צריכת חשמל. מדובר בעלות לא נמוכה ולכן אם תרכשו מזגן חסכוני, תוכלו להוריד בעלויות השוטפות לאורך השנים
.
5. אחריות, אחריות אחריות -  אנחנו ממליצים לכם לבדוק כמה שנות אחריות ניתנת על המזגן וכיצד עובד שירות טכנאי מיזוג לבית של החברה.

אנחנו נשמח להציג בפניכם את הדגמים המובילים והחדשים בעולם המזגנים ומוצרי מיזוג אוויר אחרים לבית ולמשרד. 
לכל שאלה, מענה או בעיה, נשמח לעמוד לרשותכם, על מנת שתהיו מרוצים ותוכלו ליהנות ממיזוג מושלם ברמה הגבוהה ביותר בישראל.