תפריט

כל מה שכדאי לדעת על מעבדי מזון

ישנם כמה כללים חשובים שכדאי בהחלט לדעת לפני רכישת מעבד מזון איכותי וטוב, ריכזנו אותם במיוחד עבורכם:

1. אם קונים מעבד מזון אז רק משולב: אל תוותרו על האפשרות לרכוש מעבד מזון משולב עם בלנדר - אומנם לרוב מדובר בדגם מעט יותר יקר אך הרבה יותר חסכוני לטווח הארוך. במקום לרכוש שני מכשירים נפרדים, דבר שגם עולה יותר כסף, גם פוגע בתהליך העבודה, אפשר לרכוש שני מכשירים באחד וליהנות מאפשרויות חיתוך וריסוק. אם אתם רוכשים מכשיר משולב שימו לב שהבלנדר עשוי פלסטיק ולא זכוכית, הרבה יותר בטיחותי ונוח.

2. דגם עשוי נירוסטה: על מנת שהמכשיר שלכם יעבוד ביעילות לאורך זמן ויישמר לשנים רבות, מומלץ לבחור בדגמי המעבדים מנירוסטה. מדובר בחומר הרבה יותר עמיד. גוף המעבד עצמו יכול להיות גם מתכת וגם פלסטיק, בתנאי שהוא איכותי. 

3 גודל המעבד: הכלל הבסיסי ברכישת מעבד מזון הוא לשים לב הן לממדים של המכשיר והן לממדים של הקערה שלו. מבחינת הקערה אזי שזה תלוי בכמות הנפשות בבית. הבסיס הוא לרוב 3 ליטר, כאשר ניתן להשתמש בעקרות קטנות יותר לעיבוד חומרים קטנים. לעומת זאת מבחינת גודל המכשיר, הרי שככל שהוא קומפקטי ומינימליסטי כך הוא תופס פחות מקום.

4. אביזרים נלווים: מעבד מזון מגיע עם קערות, להבים ודיסקיות חיתוך, אך ניתן להוסיף עליהם עוד אביזרים שהופכים את השימוש במעבד לקל ופשוט יותר. למשל, ניתן לרכוש מסחטות מיוחדות שמתלבשות בתוך המעבד ומאפשרות לסחוט פירות מסוגים שונים, ניתן להוסיף למעבד אביזר שדוחס את המזון אל תוך מיכל העיבוד בצורה הרבה יותר פשוטה, כמו כן ניתן כלי מדידה שונים שמאפשרים למדוד את כמות הליטרים של המזון שאנחנו משתמשים בו. לא לשכוח שאם רוצים לשמור על האביזרים שקנינו, לרכוש ארון או מגירה מיוחדת לאחסון החפצים.

5. הדרכה חינם: אם פעם היינו מסתפקים בחוברת הוראות, היום חברת BOSCH, מהחברות המובילות בייצור ושיווק מעבדי מזון בשוק, דואגת גם להדרכה חינם בבית הלקוח לאחר הרכישה עבור הדגמים הייחודים שלה. בעת ההדרכה תקבלו את כל ההסברים הנדרשים אודות המכשיר והשימוש בו. תנצלו את זמן ההדרכה לשאול את השאלות הנכונות, כך תוכלו לעבוד עם המעבד בצורה מושלמת והוא ישרת אותכם נאמנה.

מוזמנים להתרשם מקטלוג מעבדי המזון המיוחד שלנו באתר - נשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי בכל שאלה בנושא.