תפריט

עד לא מזמן, בימים הלא כ"כ רחוקים לפני שמסכי הטלוויזיה הדקים והחדישים נכנסו לחיינו, הייתה כמעט בכל בית בישראל טלוויזיה גדולה וכבדה מאוד אשר הייתה תופסת מקום נרחב על שידות ושולחנות הבית. אם היה ברצוננו לתלות את הטלוויזיה, דבר שהיה נעשה לרוב בעיקר בחדרים פנימיים כמו חדר השינה, היה נהוג לרכוש מתלה מיוחד עם זרוע שאפשר לנו לתלות את המכשיר בצורה חזקה ובטיחותית.

מאז חלפו השנים ובמרבית בתי האב בישראל כבר קשה למצוא את אותן טלוויזיות גדולות וכבדות עם בטן רחבות ואת מקומן תפסו  מסכי הטלוויזיה השטוחים והקלים ועדיין בחלק גדול מהבתים מעדיפים להשתמש בזרועות תלייה ומתקנים שונים שיחזיקו היטב את הטלוויזיה, בעיקר למטרות עיצוב פנים ובטיחות, ולא למקמה על שידת הסלון לצורך העניין. ריכזנו עבורכם את השיקולים המרכזיים לתליית מסכי הטלוויזיה גם כיום, הימים בהם הטלוויזיה התכווצה פלאים

היתרונות הבולטים:
- כשאנחנו תולים מסך על קיר או דרך התקרה, אנחנו שומרים על השידה חלקה ופנויה לחפצים אחרים.
- מסך אשר נתלה על קיר או תקרה יכולה להוות חלק מהעיצוב הדקורטיבי של החדר
- לרוב מסך שנתלה באמצעות זרועות או מתקן אחר, נשמר בצורה יותר בטוחה מאשר מסך שמצוי על שידה.

כיום ניתן למצוא זרועות מסוגים שונים, כאלה שמתאימים לטלוויזיות מסוימות וכאלה שהן אוניברסאליות, זה נכון גם לגבי מתקני קיר אשר מגיעים בהתאמה לטלוויזיה וכן מתקנים אוניברסאליים. בנוסף אפשר למצוא מתקני תלייה אשר כוללים גם מקום לממיר, DVD או לרמקולים חיצוניים במידה ורוצים להרכיב כאלה גם.

מוזמנים להתרשם מהקטלוג המיוחד שלנו באתר - לחצו כאן.