תפריט

מפזר חום, לחימום מהיר וממוקד

החורף כבר איתנו וזהו עיתוי מושלם להתחדש במפזר חום חדש אשר יחמם לנו היטב את הגוף ויעשה לנו נעים וחם בלב, בזמן שבחוץ מתחוללת סערה וקר מאוד. אף על פי שבבתים רבים כיום ישנם מערכות מיזוג אוויר שונות ומתקדמות אשר מאופיינות באפשרויות לחימום חדרים שלמים, עדיין רבים מאיתנו מעדיפים להשתמש במפזרי חום הקטנים לשימוש אישי ויעיל ובצדק.

הדגמים המובילים כיום

כיום ניתן למצוא מבחר דגמים של מפזרי חום חדישים של חברות רבות אשר נחשבות למובילות בתחום, חברות כמו דה -לונגי, בי סמראט ואחרות. החברות מציעות מגוון מפזרי חום במגוון גדלים, הספקי וואט, רמות חימום ועם אפשרויות הפעלה שונות.

מפזרי החום המתקדמים ביותר אף מציעים למשתמשים בהם אפשרות ייחודית להפעיל את המכשיר באמצעות צג LCD ייחודי, עליו מצוין כל המידע על השימוש במכשיר. עם זאת מרבית המכשירים דומים באופי הפעלתם ובאופן פעילותם. מדובר בדגמים שיש להם אופציות שונות לחימום על פי טמפרטורה רצויה, וכן מנגנוני השהייה ייחודים שמאפשרים לשמור על הטמפרטורה של המכשיר לאורך זמן.

למרבית הדגמים כיום ישנם מנגנוני הגנה שונים שמיועדים לשמור שהמכשיר יתקרר אחרי השימוש, במטרה למנוע קצר חשמלי וחלילה שריפה וכך מתאפשר לנו שימוש בטוח וארוך טווח. 

חשוב לדעת...

כידוע מרבית מפזרי החום מתאימים בעיקר לחימום חללים קטנים ממוקדים, לכן הם נחשבים טובים בעיקר לשימוש ביתי או במשרדים קטנים ולא מעבר לכך. יש שיטענו שמדובר לכאורה בחסרון מאחר ובכך הוא נדרשים לרכוש מספר מפזרי חום או להשתמש במערכות חימום נוספות אשר ידאגו לחימום מקיף יותר, אך מצד שני, אם אנחנו מעוניינים בחום ממוקד ומהיר, הרי שמפזר חום הוא הפתרון הטוב ביותר שיש.
 

מוזמנים להתרשם מקטלוג מפזרי החום החדש שלנו באתר - לחצו כאן.