תפריט

בין אם מדובר בבית חדש או שיפוץ של בית ישן עיצוב מטבחים בשנים האחרונות הפך לעולם חדש של קווים עיצוביים, צבעים וסגנונות. אם בעבר היינו מוגבלים בתקציב והיה באפשרותנו לרכוש מטבח עם עיצוב גנרי, הרי שהיום חברות מטבחי בוטיק מציעות עיצובים אישיים בהתאמה מלאה לסגנון שלך במחירים נוחים.
 

בחירת עיצוב למטבח


 
גם אם יש לנו את הרעיון הכי טוב לעיצוב המטבח אנחנו לא אנשי מקצוע שיכולים לזהות בעיות כבר בשלב התכנון אך למזלנו האינטרנט מציע שפע של אתרים מקצועיים המציגים לנו אלפי סגנונות עיצוב למטבחים כולל המלצות למוצרי חשמל אשר יתאימו לעיצוב, רצפות תואמות ותאורה נכונה. מבין כל העיצובים שראיתי ניתן לפנות לחברת העיצוב לא משנה היכן הם נמצאים בעולם ולבקש מהם את תוכניות הבנייה של המטבח שאהבתם, לעיתים תקלו את התוכניות בחינם ולעיתים בתשלום סמלי של כמה עשרות שקלים.
 
אפשרות נוספת היא לפנות לחברת עיצוב מטבחים ולהתייעץ עם מומחים בתחום שיציעו לכם רעיונות ומודלים התואמים את הטעם האישי שלכם.
 

מה כולל עיצוב המטבח


 
עיצוב המטבח הוא מכלול של החלטות כאשר הראשית שבהן היא הסגנון המוביל לדוגמא סגנון מודרני או סגנון כפרי. לאחר מכן יש לבחור את צבע הארונות שמתאים לסגנון שלכם ולשאר הדירה  תוך התחשבות בצבע הריצוף ותאורה. לאחר בחירת הסגנון והתאורה ממשיכים לחלק המעשי של המטבח שהוא מוצרי החשמל וכיום ישנן עשרות סדרות של מוצרי חשמל אשר מותאמות ספציפית לכל סגנון עיצובי וחברות מסוימות כגון גורניה אף מבצעות שיתוף פעולה עם מעצבי על כדוגמת ORA ITO ו PHILLIPE STACK וביחד מייצרים עיצוב תעשייתי לסדרת מוצרים שלמה.
 

מוצרי חשמל למטבח


 
כאשר מוצרי החשמל הופכים להיות חלק אינטגרלי ממראה המטבח יש לחשוב מראש על שילוב בין עיצוב נכון לפרקטיקה מתאימה. חישוב מקדים של הצורך שלכם במוצרי החשמל הוא חלק קובע ומרכזי בתהליך של עיצוב ובניית המטבח. חישוב נפח מקרר אינטגרלי או בקו ארונות, כמות תנורי אפייה ומיקום קולט האדים והכיריים הם גורמים משפיעים ויש להתייחס אליהם או בתחילת התהליך של בחירת העיצוב וקביעת המידות.
 
המטבח הפך בשנים האחרונות לחלק מרכזי בעיצוב הבית ובעיקר בישראל כאשר רוב הבתים בנויים בצורה המקשרת את המטבח אזור האוכל והסלון יחדיו. עיצוב נכון יהיה סמל סטטוס חברתי אשר מייצג אתכם בצורה שתרצו להציג את עצמכם וכאשר האפשרויות הן חדשניות, מקוריות ומתאימות לכל תקציב המטבח שלכם יכול לשרת אתכם גם לטובת בישול וגם לטובת העיצוב השלם של הבית.