תפריט

איך שינתה מערכת הקולנוע הביתית את חיינו?

במשך שנים, אם היינו רוצים לצפות בסרטים וסדרות, היינו מדליקים את הטלוויזיה או את הוידיאו וצופים בהן. את הסאונד היינו צורכים מהרמקולים של הטלוויזיה. בסוף שנות התשעים,תחילת שנות האלפיים השתנתה המגמה בזכות הגעתו לעולם של מכשיר DVD אשר תוך זמן קצר, הביא עמו את מה שאנחנו מכנים מערכת קולנוע ביתית.

המטרה היתה פשוטה, למה ללכת לבית קולנוע אם אפשר לראות סרט ברמה של קולנוע בסלון הבית? המערכת היתה ועודנה מתבססת על 6 רמקולים, 2 רמקולים קדמיים, 2 אחוריים, סאב וופר ובס. מי שהיה עומד במרכז החדר יכול היה לשמוע כל ציוץ של ציפור וכל חריקה של רכב. התקליטורים של DVD  היו דיגיטליים ולכן הם נתנו אפקט נרחב יותר לסאונד ולתמונה - החוויה היתה מדהימה. המכשיר עצמו איפשר גם לשמוע מוזיקה ולהקרין תמונות או סרטונים משפחתיים.

יתרון מרכזי במערכת קולנוע ביתית היא שהרמקולים קטנים וניתן לתלות אותם בקלות על הקיר. הם השתלבו היטב בעיצוב הכולל של הסלון ולא תפסו מקום בקירות. עם הזמן נוספו למערכות הקולנוע אלמנטים נוספים, למשל מסכי טלוויזיה עצומים בגודלם, מעל 30 אינץ', שנתנו תחושה אמיתית של בית קולנוע בסלון, חלק מהטלוויזיה הינם "טלוויזיות חכמות" כולל משחקים ואינטרנט, נוספו סטרימרים (או כבל שחיבר בין הטלוויזיה למחשב) שמאפשרים לנו לצפות בסרטים וסדרות און ליין ועוד. 

מוזמנים להתרשם ממגוון הדגמים החדישים שלנו בתחום בקטלוג המיוחד באתר.