תפריט

מחליקי שיער ביתיים, בראש טוב

נשים רבות נוהגות להחליק ולעצב את השיער שלהן היטב לפני שהן יוצאות למפגש, בילוי או אירועים חברתי כלשהו. אף על פי שתלתלים נחשבים עדיין בעיניי רבים כתספורת יפה וייחודית, יש מי שרואה בהם עיצוב לא כ"כ ייצוגי ומרשים ולכן נשים רבות מעדיפות לרוב את שיערן חלק, כזה  שמציג לכאורה חזות שונה ממה שהן בדרך כלל נוהגות להציג.

הדרך הטובה ביותר כיום להחליק שיער הוא בעזרת מחליק שיער מקצועי, וכיום יש רבים וטובים כאלו בשוק ובהישג יד לכל. ישנן אומנם לא מעט נשים שמעדיפות להשתמש עדיין בשירותיו של מעצב שיער האישי והמוכר לשם כך, אך במציאות המתקדמת כיום אין בכך שום צורך אמיתי. מחליקי השיער השונים מסוגלים כיום לעשות את העבודה באותה איכות ולהפיק אפקט דומה. יתרה מזו לדגמים החדישים כיום בתחום יש יתרונות בולטים לא מעטים שגוברים על הרצון בהליכה למעצב שיער שיבצע את החלקת השיער.
 

כיצד בעצם עובד המחליק?

מחליק השיער הביתי הוא למעשה מכשיר חשמלי קטן מימדים שבנוי באופן המזכיר מעט מלקחיים או מהדק, כאשר בחלקו הפנימי יש לוחות אשר עם חיבורו של המכשיר לחשמל והדלקתו, הם מתחממים. כשמניחים אותו על השיער ומתחילים לנוע עם המכשיר על גבי השיער, כך שהלוחות מחממים את השיער ועוזרים בהחלקתו. ניתן למצוא כיום שורה ארוכה של מחליקי שיער, שרובים דומים אחד לשני בתוצאות שהם מספקים אך שונים בגודלם ובאיכותם.
 

הדגמים המובילים

בקטלוג המיוחד שלנו באתר תוכלו למצוא את מבחר דגמים חדישים של מיטב החברות והמותגים בתחום כמו גרונדיג, רמיגנטון, בוש ואחרות. חלק מהחברות מציעות מחליקי שיער לסוג מסוים בעוד אחרים מציעים מחליקים לסוגים מגוונים של שיער. ההבדל בין המחליקים השונים בא לידי ביטוי לרוב גם בגודל הפלטות החשמליות (ככל שהן רחבות יותר כך תהליך ההחלקה הוא מהיר ופשוט יותר)  וכן בעוצמת ההחלקה, הכל תלוי כמובן בדגם וביכולות של המכשיר. 

* למעבר לקטלוג הדגמים החדשים באתר, לחצו כאן.