תפריט

שימייבש השיער, המוצר החשמלי שנכנס לחיינו אי שם בשנות השבעים, עדיין נמצא כמעט בכל בית, בוודאי בכל חדר של נערה או בחורה, שמעדיפה לייבש את השיער באמצעות מייבש שדואג לייבוש מהיר ולא באמצעות מגבת או שיטות אחרות.

עם השנים מרבית מייבשי השיער השתנו והפכו הרבה יותר איכותיים וחזקים הודות לחידושים ושידרוגים רבים שכללו הדגמים המתקדמים של היצרנים השונים. החברות המובילות כיום בתחום הן "רמינגטון" האמריקאית, חברת "בוש" הידועה לטוב גם ממוצרי חשמל אחרים לבית ולמשרד וכן גם  חברת "גרונדיג" הוותיקה. מדובר בחברות מהשורה הראשונה בתחום אשר מציעות מייבשי שיער מסוגים שונים עם יכולות פנטסטיות לייבוש שיער מסוגים ובאורכים שונים בזמן קצר יחסית.

הבסיס המוכר והחידושים

מרבית האנשים אולי חושבים שמייבשי שיער כוללים אך ורק מערכת חימום שמאפשרת לנו לייבש את השיער שלנו כפי שאנחנו רוצים, אך בפועל מדובר בהרבה יותר מכך - מרבית המייבשים מציעים אפשרויות שונות למהירות הייבוש, המהירויות קשורות לטמפרטורות שהמייבש מייצר; כמו כן למרבית הדגמים ישנה אופציה להוציא גם אוויר קר וגם חם וכן אפשרות לייבוש טורבו, ייצור אוויר במהירות גבוהה יותר במטרה לייבש את השיער מהר יותר.

לגבי המבנה, הרי שכל מייבש מגיע עם ידית ארגונומית כך שניתן לאחוז בה בצורה נוחה, כשהיד נעה עם המייבש על פני כל השיער לפי הצורך. המייבש גם מגיע עם לולאת תלייה ייחודית שמאפשרת לתלות בצורה נוחה היכן שרוצים.

מלבד התכונות הנ"ל שנחשבות תכונות בסיסיות כמעט לכל מייבש שיער, ניתן למצוא היום תכונות ייחודיות למייבשי שיער חדשים, למשל:
1. גרונדיג משווקת דגם מיוחד אשר מתקפל ומתאים לטיולים וניתן לארוז בקלות בכל מזוודה ותיק.
2. לחברת בוש ישנם מבחר דגמים עם כמה רמות כוח והגדרות ייחודיות לכל סוג של שיער.
3. וחברת רמינגטון מציעה דגמים עם מנוע טורבו המזכיר מייבשי שיער איתם עובדים ספרים וספריות במספרות מקצועיות. 


* לצפייה בקטלוג המלא שלנו באתר, לחצו כאן.