תפריט

עולם הגברים מתחלק לרוב לשניים בכל הקשור לגילוח - יש את מי שבוחר להתגלח עם סכין גילוח
ויש את אלו אשר מתגלחים עם מכונה. יש כמובן את מי שלא מתגלח בכלל, אך זה כבר סיפור אחר לגמרי...

כשאנחנו בוחנים כיום את תחום מכונות הגילוח לגברים אנחנו יכולים לראות לא מעט דגמים חדשים ומתקדמים של החברות המובילות בדגש על רמניגטון ופיליפס, אשר מציעות דגמים שונים ומיוחדים של מכונות גילוח - דגמים אשר מתאימים לסוגי גילוח שונים, הן לזקנים דקים וקטנים והן לזקנים מעובים וארוכים כאשר כל מכונה מציעה כמובן יתרונות ייחודים משלה.

פיליפס מול רמינגטון

אם ניקח לדוגמא את הדגמים החדשים של חברת רמינגטון, אז ניתן למצוא כמה דגמים שכוללים 3 מגשים עם 21 סכינים מסתובבים אשר מתאימות לגילוח רך ונעים על הלחיים. זאת לצד סכין גילוח חשמלית אשר נפתחת ומאפשר לגלוח את הפאות ואת הקצוות של הזקן. מכונות הגילוח של רמניגטון הם מכונות עם להבי פלדה, עם ציר רב כיווני שיוצר גמישות בתהליך הגילוח ואפשרות להתאים את ראש הגילוח למבנה הפנים הן בלחיים, צוואר וסנטר.

יתרון נוסף של דגמים אלו הוא שמדובר במכונות חשמליות אשר גם נטענות בקלות, ועל כן ניתן להשתמש בה לא רק בבית, בעבודה או בבית המלון אלא גם בדרכים - כאשר אתם תקועים בפקק אתם יכולים לקחת איתכם את המכונה ולהתגלח כשאתם בדרך לישיבה או פגישה. הסוללות פועלות זמן רב ומאפשרות גילוח חוזר במידת הצורך.

לא רק למכונות של רמניגטון יש הרבה מה להציע לגבר הממוצע, אלא גם למכונות הגילוח של פיליפס, שנחשבת לאחת החברות הוותיקות בתחום. פיליפס מציעה מכשירי גילוח חדשניים שמתאימים את הסכינים למתווה הפנים באופן האידיאלי ביותר. מכשירי הגילוח של פיליפס מסוגלים לגלח לא רק את שיער הזקן, הפאות או השפם אשר עומד אלא גם את השערות השוכבות והמורכבות יותר. בדומה לרמניגטון, גם בדגמי פיליפס אפשר ליהנות ממגש של 3 צלחות עם שלל סכינים אשר מגלחים באופן ייחודי את השיער ומשאירים פנים חלקות לגמרי. גם מכשירי פיליפס עובדים הן על חשמל והן על סוללות נטענות ומאפשרים "גילוח נייד", לא רק במקלחת. ניתן להשתמש במכשיר במשך למעלה מ-40 דקות ללא חיבור לחשמל.
 

האם קיים גילוח אידיאלי?

חשוב להבהיר השימוש במכונות גילוח הוא אידיאלי עבור כל גבר, גם עבור מי שמתגלח באופן רגיל עם סכין גילוח ומעדיף לעבור למכונת גילוח. השימוש במכונת גילוח נחשב להרבה יותר נוח מאחר והוא מהיר, פשוט, נקי, לא מצריך מאיתנו למרוח קצף גילוח על הפנים וכן הוא נחשב לגילוח הרבה יותר בטוח מאחר והוא לא חותך את העור ולא פוצע אותו. ההמלצה הרווחת היא להיעזר במכונת גילוח בשביל לשמור על עור פנים חלק ורענן ללא שערות מיותרות. 

* לצפייה בקטלוג מכונות הגילוח המלא באתר, לחצו כאן.