תפריט

אם בני המשפחה עסוקים מאוד רוב שעות היום, נראה שהמטבח עשוי להפוך ללב הבית שלכם! החל ממשימות יומיומיות כמו הכנת ארוחה, שטיפת כלים ואינספור חטיפים לילדים שחזרו מבית הספר וכלה במשימות אירוח בסופי שבוע או בחגים – החיים התוססים מתרחשים בחלל ׳עבודה׳ זה!
בין אם אתם משתוקקים להחליף את משטח השיש, להוסיף ארונות מרווחים יותר עם מקרר מובנה (כמו למשל, מקרר אינטגרלי 315 ליטר, דגם TK12 300 מבית Teka), או לשפץ את המטבח כולו – סביר להניח שכבר הכנתם את עצמכם להתחייבות הכרוכה בכך. אבל האם ברור לכם איך לקבל את ההחלטות הנכונות למשפחה שלכם, ואיך לעשות את הדברים נכון כבר בפעם הראשונה?

שיפוץ המטבח אינו פרויקט פשוט. כדי לעזור לכם, הנה 3 דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים בשיפוץ.


  1. מקרר מובנה הבחירה בעיצוב המטבח שלכם תלויה בסגנון החיים שלכם


 
הבנת אורח החיים הייחודי למשפחה שלכם, משפיעה על עיצוב המטבח, כולל בחירת החומרים, בחירת מכשירי החשמל (כמו מדיח מובנה, תנור מובנה או מקרר מובנה) ובחירת פתרון העיצוב הטוב ביותר לצרכים שלכם.
הנה כמה שאלות שהמעצב עשוי לשאול אתכם כדי להבין את אורח החיים שלכם:
  • כמה אנשים משתמשים במטבח בו זמנית?
  • האם אתם נוהגים לבשל בבית או לאכול בחוץ?
  • אם אתם מבשלים, אילו סוגי תבשילים אתם מכינים?
  • איך אתם מעדיפים להכין את הארוחה? לטגן, לאפות וכו׳.
  • האם אתם קונים בעיקר מזון טרי או קפוא (התשובה יכולה להשפיע על הבחירה במקפיא ומקרר מובנה)?
  • באיזו תדירות אתם מארחים, וכמה אנשים?
  • אילו מכשירי מטבח קטנים ייכנסו לאחסון בין שימוש לשימוש? 
 


עוד שירותים:

  1. גודל המכשירים, חשוב!

 
האם אתם חולמים על מקרר מובנה (כמו למשל, מקרר אינטגרלי מסדרת A-Cool 382 ליטר, דגם C124RP01 מבית Siemens), זקוקים למדיח כלים גדול מאוד? אוהבים לאפות וזקוקים לתנור מתאים? אילו דוגמאות לפרטים חיוניים שחשוב לתת עליהם את הדעת בעת התכנון.
לגודל של מכשירי החשמל, כולל אותו מקרר מובנה, יש השפעה רבה על הפריסה והזרימה של המטבח שלכם. הם אלה שיקבעו את פריסת החלל הפונקציונלית, ואת המקום שיישאר לפריטים אחרים במטבח, כמו ארונות ומגירות.


  1. החומר ממנו עשוי משטח העבודה במטבח חשוב!

 
אם אי פעם נכנסתם לאולם תצוגה של משטחי שיש למטבח, יתכן שכבר הבנתם עד כמה קל להתפתות לדפוסים, לעיצובים ולצבעים המדהימים ולדמיין איך הם ייראו במטבח שלכם. ברור שאתם רוצים משטח מדהים למטבח החדש שלכם, אבל יש שיקולים נוספים שצריך לקחת בחשבון מלבד המראה של המשטח.
התאמת המטבח לאורח החיים ולשגרה שלכם צריכה לקחת בחשבון גם את עבודות הניקוי והתחזוקה של משטחי העבודה. למשל, יש אנשים שיעדיפו גרניט מנומר, שמצליח להסתיר פגמים ופירורים, בעוד שאחרים יחפשו דלפק בהיר ולבן, שלא יסתיר ולו את גרגר האבק הקטן ביותר, כי הם מוכנים להתחייב לשמור על ניקיונו בקפדנות. להתייעצות עם אריסטו שופ עבור מקרר מובנה חייגו עכשיו.