תפריט

מייבש כביסה עם משאבת חום (Heat pump), מציעה את הטכנולוגיה היעילה ביותר לייבוש הכביסה שלכם.
כדי לפוגג את המיתוס, לפיו מייבשי כביסה לא יכולים להיות חסכניים באנרגיה, בואו להכיר את טכנולוגיית משאבת החום, שמציע לכם מייבש כביסה Heat Pump! מייבש זה פועל בדרך חדשנית וחסכנית לייבוש הבגדים, המצעים והמגבות שלכם, תוך חיסכון של עד 50% בחשמל. למעשה, במקום לייצר מחדש את החום הנדרש לייבוש הכביסה, טכנולוגיה זו מעביר את החום ממקום למקום בתוך המייבש עצמו.

מהו מייבש Heat Pump?



מייבש Heat Pump (משאבת חום) פועל כמערכת לולאה סגורה, על ידי חימום האוויר, שימוש באוויר החם כדי להסיר את הלחות מהכביסה, ולאחר הסרת הלחות, עושה שימוש חוזר באוויר החם. כלומר, במקום לשחרר את האוויר החם והלח דרך פתח האוורור, לתוך החלל הבית או החוצה, כפי שעושה המייבש הרגיל, מייבש Heat Pump שולח את האוויר החם דרך מאייד כדי להסיר את הלחות מהכבסים, מבלי שהאוויר יאבד יותר מדי מהחום שלו.
חיסכון כספי
הטכנולוגיה שבה פועל מייבש כביסה Heat Pump יוצרת חיסכון באנרגיה. כיוון שטכנולוגיה זו מסלקת את הלחות מהאוויר החם המופץ בכבסים ואז ממחזרת את אותו אוויר חם במכונה עצמה ומעבירה אותו בין הכבסים שוב ושוב, עד שהם מתייבשים לחלוטין – יש צורך בפחות חשמל כדי לחמם אוויר חדש במקום זה שהוצא החוצה.
בקיצור, בהשוואה למייבשי כביסה הסטנדרטיים הפועלים באמצעות עיבוי, מייבש כביסה Heat Pump מציע גישה חסכונית לייבוש כביסה ומאפשר לכם לחסוך כסף. 

עוד שירותים:


מדיח כלים אינטגרלי >> 


תנור אידוי מחיר >> 

הגנה על הכביסה



מייבש כביסה Heat Pump משתמש בטמפרטורות נמוכות יותר במחזור המשמש לייבוש הכביסה. טכנולוגיית Heat pump מפעילה פחות לחץ על הבגדים שאתם אוהבים, כך שסיבי הבדים לא יאבדו את הצורה, החיות והרכות שלהם. הבגדים, המצעים והמגבות שלכם זוכים לסיבובי תוף עדינים להפחתת החיכוך, ומקבלים את הטיפול הטוב ביותר, כדי שיוכלו לשמש אתכם לאורך זמן רב יותר.

מגן על חלל הבית הפנימי



אתם בוודאי מודעים לכך שייבוש הבגדים בתוך הבית, בין אם הם תלויים על הרדיאטור או על דלתות החדרים, יכול להגביר את הלחות באוויר.
כשאתם מייבשים את הבגד מעל לרדיאטור יש סיכוי גבוה יותר להגברת פעולת החימום הביתי המרכזי, ולהכנסת לחות נוספת לאוויר, מה שעלול לגרום להתפתחות של עובש בבית.
על ידי בחירה במייבש כביסה Heat Pump המשתמש בשיטה החסכונית ביותר לייבוש הכבסים, אתם לא רק שומרים על רמות לחות נכונות בתוך הבית אלא גם חוסכים כסף. חוץ מזה, כשאתם לא צריכים לייבש את הבגדים על הרדיאטור אתם מאפשרים לו לפעול במיטבו, כפי שנועד לעשות מלכתחילה, וליהנות מבית מחומם היטב, בימים ובלילות הקרים.
לבסוף, עם מייבשי כביסה המופעלים בטכנולוגיה של משאבת חום (Heat Pump), אתם נהנים ממכשיר שזכה ב-Energy Star (כוכב אנרגיה), והוכר כמכשיר הייבוש היעיל ביותר מבחינת חיסכון באנרגיה. מכשיר סופר יעיל זה, שמפחית באופן משמעותי את חשבון החשמל שלכם, מציע לכם יתרון עצום!