תפריט

המטבח שלנו הופך יותר ויותר ממקום פונקציונלי לחלל מגורים אמיתי. המוצרים והשירותים החדשניים, המפשטים את מלאכת הבישול ומקדמים אורח חיים בריא, תורמים להפיכת מרחב המטבח למקום שבו כיף להיפגש, לשתף ולהקשיב לחוויות שעברו עלינו. למעשה, הגישה ההוליסטית גורסת שהמטבח החדש אמור ליצור סימביוזה בין בישול, אכילה ואורח חיים, וגישה זו באה לביטוי בכיריים Bora המשולבות בקולט אדים.

כיריים Bora  אוויר צח ונקי במטבח



כיריים Bora משולבות בקולט אדים הן יותר מכלי שעוזר למלאכת הבישול! הן מעניקות לנו את החופש לנשום אוויר נקי והופכות את המטבח שלנו להרבה יותר תוסס ומלא חיים!
מערכת משולבת זו מעניקה תחושה של בישול באוויר הצח, בחלל שלא מוצף באדי הבישול, מה שבסופו של דבר מציע אוכל טוב לאנשים שאנחנו נהנים לארח סביב השולחן.
מערכת של כיריים Bora משולבות בקולט אדים, מציעה תהליך אוורור מהפכני השואב את אדי הבישול וחלקיקי השומן, תוך כדי סינון הריחות והשארת המטבח נקי להפליא.

עוד שירותים:

מייבשי כביסה באיכות גבוהה >> 

מקפיא אינטגרלי מתחת לשיש >> 

תפיסה הוליסטית



כיריים Bora משולבות עם קולט אדים הופכות את המטבח מחלל פונקציונלי לחלל שכיף לשהות בו כדי לפטפט, להקשיב ולהחליף חוויות. הגישה ההוליסטית של חלל המטבח שאמור להיות גם פונקציונלי, גם בריא וגם יפהפה – עשוי לדרבן אותנו להשיג את תוצאות הבישול הטובות ביותר. ומי לא רוצה להיחשב לשף מוצלח?
המהפכה שמחוללת התפיסה לפיה המטבח הוא אחד מחללי המגורים של הבית, מתחילה בהתקנה של כיריים Bora משולבת בקולט אדים. מדובר במכשיר אפקטיבי ושקט שלא בולט לעין ומפריע לעיצוב המטבח, שמספק סינון יעיל ביותר של ריחות הבישול, שהוא גם קל לניקוי ומאפשר הן התנהגות ׳בישולית׳ חדשה והן אדריכלות מטבח מרשימה.

טכנולוגיית אוורור חדשנית



כיריים Bora משולבות בקולט אדים, מציעות מערכת שפועלת בטכנולוגיית אוורור חדשנית שמסוגלת לסלק ביעילות את אדי הבישול וחלקיקי השומן ישירות מהמקום בו הם מתפתחים, כלומר בתוך המחבת או הסיר. המשמעות היא שאדי הבישול לא יכולים אפילו להתרומם לאוויר, שלא לדבר על להתפזר בחלל המטבח והבית.
מבנה המוצר
הכיריים המשולבות בקולט אדים הן למעשה מערכת מודולרית מותאמת אישית המסלקת ביעילות את האדים וריחות הבישולים בהתאם להעדפות הבישול האישיות שלכם, בין אם משטח הבישול שלכם הוא כיריים אינדוקציה, גז או כל משטח אחר.
  • מערכות מודולריות בסיסיות: מציעות כיריים שיכולות להסתנכרן באופן עצמאי עם כלי הבישול המונחים עליהן, באמצעות מגע דיגיטלי.
  • מערכות מודולריות מקצועיות: כוללת כפתורים שמיועדים לכול אחד מאזור הבישול על הכיריים, עם עיצוב חדשני שנותן מענה לדרישות הגבוהות ביותר.
  • מערכות קומפקטיות: כיריים משולבות בקולט אדים, מציעות פתרון מתאים לכול הדרישות. תוכלו לבחור בדגם המתאים לכם, החל ממשטח אינדוקציה וכלה בזכוכית (Hyper glass ceramic).
לבסוף, כשאתם עומדים בפני הבחירה בכיריים ובקולט אדים המתאימים לכם, כדאי מאוד לבדוק את מערכת BORA, המציע לכול אחד מהצרכנים את המוצר המתאים ביותר למטבח הספציפי שלו.